Färglatt

Idag har vi roat oss med lite promenader och här kommer några bilder... Som ni ser så finns det många färgglada hus. Vi köpte glass och tittade på alla souvernirer.

image46

Enzo gillade den nya bärselen som vi fick på babyshowern och envisades med att suga på knäppknapparna. Jag försökte att flytta honom så att han kom högre upp men det gillades inte, så han fick helt enkelt fortsätta med att smaka på dessa gobitar. Kapten Krok på bilden intresserade honom inte ett dugg. Ett bevis på att det inte behövs mycket för att roa ett barn. :)

image43

Dagens skylt är tagen vid hotellets pool. Förmaningar, förmaningar...
image42

Två dagar till stannar vi här innan beger oss hem till vår ö igen...

Kram från oss.

Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Hej!
Tänk att få ett turkos tak på vårt hus! Då kanske det skulle vara attraktivt. Folk skulle stanna och bara glo!
Hoppas ni har haft det avkopplande på ön.
I går snöade det här men i dag skiner solen.Det är kallt.
Tänk att få gå i en t-shirt som du gör på bilden men det blir nog inte än på ett tag.
Kramar och pusshundar till er.

2008-04-13 @ 13:50:16
Postat av: Moralmamman vill veta...

Hejsan!
Hoppas att resan gick bra.
Jag har inhandlat solhatt och vill vara säker på att jag har rätt adress. E-posta den till mig när du läsaer detta....så kommer paketet!
KRAMAR I MASSOR!!!!!
Mor

2008-04-15 @ 17:52:17
Postat av: Carola till gammelmormor och moralmamman

Ha ha ja turkost tak passar sig säkert hemma !! Det konstiga är att jag har bara sett ett par röda hus här, och konstigt nog ser det inte klokt ut. Jag antar att det har med färgerna i naturen att göra vad som passar sig. Hemma i sverige har vi ju andra färger i naturen som gör sig bra mot rött. Här passar det inte alls...

Kram till er och tack kära mor för hatten. PHP från Enzo.

Carola

2008-04-17 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0