Storm

Vi kommer antagligen få en massa regn om ett par dagar. Kolla in stormen. Vår ö ligger mitt emellan där det står WED AM och MON PM.



De säger på vädret att det finns en liten liten risk att det kan utveckas till en orkan, men det är inte troligt. Om man vill se en uppdaterad satellit bild av vädret här så kan man klicka på denna länk

 http://www.weather.com/maps/maptype/satelliteworld/caribbeansatellite_large_animated.html 

Det är den sida vi kollar kontinuerligt för att se att vi inte får några obehagliga överaskningar.

Bilen har jag fått fixad nu, det var tydligen skräp i kontakterna till batteriet. Jag ringde till en kille som har ett företag som heter "MR FIX IT" Och ja han var "Mr fix it" för han lyckades ju fixa bilen. JIPPI.

Måste kila nu. lillen går bärsärkargång och börjar dessutom klättra på allt.

Kram


Kommentarer
Postat av: moralmammans mor

Jag håller tummarna för att ni inte ska drabbas av oväder, om det nu hjälper.

Bra att ni håller koll och vet vad ni ska göra om det händer.

Regnigt och kallt här i dag. 2 dagar har varit strålande sol men regnet började i natt och då blev det också kallt.

Kramar till er alla.

2008-08-18 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0