Vi gillar lugnet

Vi känner nu av stormen vars center just nu befinner sig i Florida. Det har varit endel starka vindbyar och endel regn. Men framförallt så är det ett mycket tjockt mörkt molntäcke som solen inte kan tränga igenom. Igår var det läskigt lugnt. Tunga mörka regnmoln igår också men inte ett ljud. Inga fåglar, ingen vind, inget....  Man förstår då var uttrycket "lugnet före stormen" kommer ifrån. Enzo och jag tog vara på lugnet och åkte till stranden och badade. Havet var spegelblankt och det var lika tyst på stranden. Härligt tyckte vi.

Här ser ni vårt enorma molntäcke.



Kommentarer
Postat av: Moralmamman

Hej Mina Älsklingar!

Jo, nog märktes blåstens inverkan då vi samtalade via Skype igår....

Bla bla bla i ca 2 min

KLICK!!!

SAMTAL BORTA!

åTERKOPPLING....

Bla bla bla i 30 sek...

Samtal borta!

Återkoppling...

Bla...i 3 sek...

Samtal borta

Återkoppling...

Bla bla bla i 3 min...

Samtal borta!

Återkoppling...

Bla bla i 10 sek...



SÅ DÄR HÖLL VI PÅ ETT TAG, innan vi gav upp..



Genom Isa hörde jag slutet på berättelsen om Enzos blodvite!



Krama om honom från en mormor som VET att hans moder ät DEN BÄSTA TÄNKBARA!



Vi hörs snart igen hoppas jag!



PHP & Kramar

2008-08-22 @ 15:23:19
URL: http://moralmammans.blogg.se/
Postat av: Carola svarar

Jaa, man blir så förbaskad när man vill prata och det inte fungerar. Tänk vad man har blivit bortskämd. Jag vill SE och HÖRA er BRA här borta ifrån andra sidan atlanten. Det fungerar nog bättre nästa gång.



Jo angående historien om fläskläppen så förstår du vad jag menar när jag sa att fel kommunikation ibland kan bli.... lite FEL helt enkelt.



Puss och kram ifrån oss

2008-08-22 @ 16:28:48
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0