"Lite roar barnen"

Under de senaste dagarna har Enzo skrattat åt saker som inte var menat att vara roliga. Här kommer några exempel på vad han har skrattat åt:

1.. Jag böjer mig ner för att ta bort ett dörr-stopp, men får inte bort det på första försöket utan får dra ganska mycket för att det ska lossna.... ha ha ha ha ha, skrattar Enzo....

2. Enzo har en bit broccoli som sitter fast på kinden. Jag har bort det ifrån hans kind och slänger det tillfälligt på bänken..... ha ha ha ha ha ha ha skrattar Enzo... jättekul.

3. Jag och Enzo är ensamma hemma så jag sätter honom i en lekhage för att jag ska kunna ta en dusch. Lekhagen sätter jag utanför toaletten så att jag kan hålla lite koll på vad han gör. När jag kommer ut ur duschen så är det ganska kallt så jag huttrar och torkar mig snabbt. ha ha ha ha ha ha ha va roligt, tycker Enzo...

4. Jag ammar Enzo inför natten och han är så trött att han ligger och halvblundar. En liten fluga flyger in i min näsa så att jag måste fnysa till... Oj oj oj det var så roligt att Enzo skrattade sig till sömns. Han låg och skrattade tills han inte orkade mer.

Så här roligt var det att äta couscous. Ordet couscous var så roligt att han fortfarande skrattar om man säger "couscous"...



Som vuxen borde man kanske lära av barnen lite... Hitta humorn i vardagen!!!

Här kommer en bild på lillen som är tagen för flera månader sedan...  Visst måste man dra på smil-banden.



Cous cous på er.

Kommentarer
Postat av: Moralmamman ska sova!!!!

God Natt!

Fast hos er är klockan "bara" 16:08 så ni vill väl inte sova...

Sötnosen är föööör underbar!

Jag har sagt det förut och säger det igen:

-Sänd honom hit, å det snaraste!



Jag bli VÄLDIGT GLAD av att se bilderna...Kan höra hur han skrattar. Jag minns vissa tillfällen då du var liten och du var lite trött...Du kunde skratta åt precis vad som helst. Om man sa "tandborste" så kom ett gapflabb....Hi hi ho ha...JÄTTEROLIGT!



Vi vuxna borde nog SKRATTA MER! Då blir svåra saker lättare...



FÄRDIGSVAMLAT!

Nu ska jag sova//PUSS PUSS!!

2008-12-03 @ 22:11:43
URL: http://moralmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0