Tillbaka till havet

Tillbaka mot hajriket Bahamas på söndag. Säg haj och de flesta darrar av rena förskräckelsen. Är det befogat? svar NEJ. Jag har många gånger fått frågan:
-Har du någonsin simmat med en haj?
-Ja, vars... Simmat med och simmat med... Några trevande försök att "simma med" har jag gjort hundratals gånger men ärligt talat... de simmar förbi ganska fort. Och nej, jag blev inte uppäten, jag står ju här. Inte ens antydan till en måltid var jag. Konstigt va??? Den blodtörstande besten var visst inte så blodtörstig. Faktiskt väldigt vacker och magnifik.
-Jaa, men den är väl ändå ganska farlig??
-Vem är farlig??
-Hajen såklart!!! Säkert 20 människor dör varje år av hajattacker...
-Jaa, och människan slaktar över 100 miljoner hajar på samma år. Vem är farlig för vem?
 
Skrota fördomarna och ta reda på fakta. Välkommen till havet.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-02-26 @ 00:33:44
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Moralmamman Marianne

Hallå Älskade Dotter!
FARLIGT?

JAAA vad är FARLIGT?????????

Jag vet väldigt mycket som är farligt.....
Lätt Margariner av olika slag som innehåller FARLIGA OLJOR!!!!!!!!!!

Farliga VÄGAR som ofta drabbas av OLYCKOR....
Det till och med står en skylt bredvid vägen...

OLYCKSDRABBAD VÄGSTRÄCKA, KÖR FÖRSIKTIGT!!!!!!

Nu har jag "svamlat färdigt"...
Puss & KRAM
ååååå DU
LEV & MÅ!

2008-02-26 @ 18:02:27
URL: http://moralmammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0