Ett fantastiskt kudd-lejon

Vi har suttit kattvakter igen och det har ju varit trevligt med lite större utrymme. Men jag vet inte om vi har lyckats att döda våra vänners tomatplantor. Eller rättare sagt, så tror jag att allt regnande gjorde att de inte mådde så bra. Istället för att som normalt kunna plocka 30 - 40 små tomater, så har det "bara" funnits ca 10 varje dag att plocka. Och hela plantorna såg lite vissna ut. Det har verkligen vräkt ner men jag och Enzo har nog faktiskt tyckt att det har varit ganska mysigt. Huset har ett stort uterum med myggnät runt om så att vi har kunnat sitta ute under taket. Så här ser det ut.





Nu är vi hemma igen och när vi kom hem så fick Enzo se ett leksakslejon som vi hade lämnat hemma. Lejonet ifråga är som en liten kudde, lika stor som Enzos fot ungefär... Han skrek utav glädje när han såg lejonet och bet i det och tittade på mig och gjorde obeskrivliga ansiktsuttryck som jag tolkade som "Mamma TITTA lejonet, VAR HAR DET VARIT??????? Han var helt salig av detta lejon och lekte med det jättelänge och "pratade" med det.

Enzo, nästa gång vi åker iväg så ska vi ta med oss lejonet. Jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0