småfotsplask

Idag har lillen fått plaska med fötterna i havet. Han tyckte det var ganska skrämmande.Vi gick dit kl 6.30 imorse eftersom vi inte ville ha värmen och den starka solen. Det var lågvatten och vattnet var klart. Det kom små minivågor och det kan hända att det var för mycket intryck för honom. Den stora stranden och det platta stora havet kanske ser lite skrämmande ut för en bebis om man inte är van. Men nu är det iallafall lagom varmt för honom i vattnet så vi ska nog göra det till en morgonrutin. Det var ganska skönt att komma ut tillsammans så dags.

Hoppas sommaren har kommit till er! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Moralmamman säger...

Sommar?

En svensk FANTASTISK sommar, missar lille Enzo...

Regn!

Blåst!

Sol!

Blåst!

Värme!

Kyla!

Regn!



Vi SKA INTE KLAGA, jag vet...

Bättre med regn & regn

än SOL & TORKA....



Vi hade uppehållsväder och sol på MIDSOMMARAFTON, så vi lekte flera lekar, EN 5-KAMP...

(klädstafett, bak-och-fram-vänd brännboll, kastade boll i hink, ringar över kona och en tipspromenad om örter)

Vi hade VÄLDIGT ROLIGT tillsammans med "det gamla gänget"!



Isa och jag promenerade vid middagstid, då solen visade sig och efter detta kom regnet...



Önskar er TREVLIGA MORGONPROMENADER med tå-dopp

i havet! Vi tänker på er!



PHP till er från oss// MOR

2008-06-22 @ 18:58:03
URL: http://moralmammans.blogg.se/
Postat av: Moralmamman tillrättalägger...

Promenaden Isa & jag gjorde, var idag...

Syftesfel, du vet....



När jag läste min egen text verkade det som om vi promenerade på midsommarafton, men så var inte fallet.



Jag promenerade själv på midsommarafton...till morfar. Han åt lunch med oss hos familjen P....

så det blev en promenad fram och åter till Strandvägens Äldreboende.



KRAMAR IGEN!

2008-06-22 @ 19:03:17
Postat av: Carola

Låter roligt med de där lekarna. Vi hade gärna lekt med er!!



Det är BRA med regn och sol. Då växer det och blir grönt? Annars blir det öken. Här regnade det igår kväll och inatt.



Vi "försov" oss idag och gick inte förrän kl 7 på vår promenad. Men det gjorde inget för det var lite molnigt och småfötterna fick doppa sig ändå.

Kram kram

Carro



Kram Kram

2008-06-23 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0