bloggplatsen

Som tur är så har hotellet skaffat trådlöst nätverk, så det är den uppkopplingen jag använder. Det är bara det att jag måste ta med mig datorn till dykskolan för att koppla upp mig. Men vad gör väl det? Jag känner en enorm lycka att kunna ringa er därhemma med skype så ofta jag vill. :)

Skickar med en bild från stället där jag sitter. Här finns en hamn, några affärer, en dykskola, en bar och en pool. Stället är perfekt för en bebis att ligga och titta i taket, där hänger rep, flaggor, plasthajar och andra färgglada saker som en bebis tycker är intressanta. Vi sitter och väntar på att pappa ska komma tillbaka från sitt dyk. Vi tittar och tittar.... Kommer han snart eller??

Kram till er därhemma. Vi älskar er!


image17

Kommentarer
Postat av: MoralMamman Marianne

Hej hej hej!!!!
Åh, vad roligt att se bilder "omkring er".Här skiner ingen sol....jo, nu tittar den visst fram...annars ser det ut som om det skulle bli oväder...Himlen är svart!!!
I morgon är det Melodifestival...Hur svårt kan det va?
KRAMAR i massor!

2008-03-14 @ 15:17:36
URL: http://moralmammans.blogg.se
Postat av: Moralmamman Marianne

Hej Älskade Dotter.....
Djungeltelegrafen slår på STORA TRUMMAN....
Äldsta dottern i familjen P ska bli mamma vecka 39, d.v.s. i september......Oj, vad roligt!!!
Tick, tack tiden går... En mormor till i kvarteret alltså!!!!
"Lillebror" i familjen P fyller ju 18 år på onsdag så vi ska dit idag på kalas!
Din lillasyster skar sig i tummen igår så vi var på akuten inatt (ca23:30) men det var troligtvis ingen skada på pågon sena eller nerv även om det kändes så
Djungeltrumman har slått färdigt för idag....
KRAMAR I MASSOR

2008-03-15 @ 10:23:47
Postat av: Carola

Jättekul att det blir en mormor till i kvarteret!!!!!!! Grattis till er, familjen P!!!!!Hoppas att såret läker snart syrran. STOOOR kram från Bahamas!!!!!

2008-03-16 @ 18:17:24
Postat av: Pia

Tack för det. Vi ser verligen fram emot det.
Det är så himla kul att se hur ni har det.
Alla hälsar.
Kram från Familjen P

2008-03-16 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0