Nya intryck

Enzo och jag gick ut idag och njöt av vårsolen. Det var ca 19 grader varmt och han tittade storögt på allt, han måste märka att allt inte riktigt stämmer med vad han är van vid...

Så här ser kvarteret ut...

kvarteret där vi bor nu...

Vi gick till en park och läste förmaningarna... OK Vi ska lyda.

Regler i parken

Ingen rusning till parken precis.

promenad i parken

Några hus på en sluttning...

hus på sluttning

Parken har nog sett bättre dagar. Undrar när någon studsade bollar här sist`? Om det inte syns så är/var det en tennisplan. Nästan lite kusligt att gå här. Spöklikt.

Vad är detta??

Inga tennisspelare i sikte!

Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Hej!
Kul att se dina bilder. Tennisbanan skulle ha kunnat vara från Grundforsbyggets tennisbana. Naturen tar tillbaka när mäniskan inte använder det längre, oavsett om det är glesbygd eller storstad. Njut av värmen!
Kramar

2008-03-07 @ 11:09:31
Postat av: MoralMamman som också blivit MoralMormor

Älskade Dotter och Dotterson!
SAAAAKNAR ER!!!!!
Tur att vi ser varandra via nätet....annars skulle det vara olidligt....Verkar faktiskt som om Enzo kollar på oss.
Det är roligt att min kära mor skriver (här ovan) om det som jag tänkte när du berättade om tennisbanan via telefon...Jag såg också en igenväxt tennisbana i Västebotten framför mig, då du beskrev hur det såg ut...Det skulle kunna vara en bild därifrån!
Tusen Kramar.
Lev & Må!

2008-03-07 @ 15:32:07
URL: http://moralmammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0