Olika färdsätt


Här kommer en bild ifrån vårt kvarter. Det bästa transportmedlet här är en golfbil. Den går nästan ljudlöst, går på batteri och man tar sig fram i lagom takt. Ganska mysigt tycker jag. Mindre mysigt när det regnar förståss. Men då finns det odugliga plastöverdrag att sätta på. Inget att rekommendera. Bättre att vänta på bättre väder.

Enzo ligger i vagnen och myser bakom snuttefiltarna. En av dem har gammelmormor stickat för bra många år sedan till mej eller någon av mina syskon... tänk att den har hamnat på Bahamas.....

Kram från oss

image18

Kommentarer
Postat av: MoralMamman

Jaa, FILTAR KAN BEGE SIG VAR´T SOMHELST....
Tänk om min Mor vetat det, då hon stickade den till dig för så där en 32 år sedan...
Kram

2008-03-16 @ 21:09:12
Postat av: MoralMamman

Jaa, FILTAR KAN BEGE SIG VAR´T SOMHELST....
Tänk om min Mor vetat det, då hon stickade den till dig för så där en 32 år sedan...
Kram

2008-03-16 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0