skönt vårväder

Sitter här med Enzo i famnen så det blir en pekfingerrvals. Kul att läsa era inlägg. Som svar på hur påsken firas på Bahamas... Ja det var en bra fraga, jag frågade Mario och svaret blev "såhär" (och så dansade han...) Jag vet faktiskt inte om det finns något traditionellt påskfirande här. Det vi har sett är det vanliga strand och bar firandet, så Mario har kanske rätt. Jag har inte sett till några påskägg heller... Kanske inte så konstigt med tanke på att smågodiset är obefintligt.

Det har regnat i flera dagar och varit mulet. Jaaa säger vi för det innebär att vi kan vara ute mera. Perfekt strandväder för en baby...

image28

Så här ser det ut på gatan där vi bor. Många färgglada hus.

image29

Här kommer dagens skylt. Den var lite rolig tycker jag.

Kram till er.

image30

Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Vad Enzo har växt.Saknar er!Är nyss hemkommen från Grundfors: Det har varit en skön vecka.Klarar mig snart utan kryckor, fast jag blir fort trött. Enzo skulle ha sett alla skoteråkare. Det hade varit kontrast mot hans sommar. Sol har vi haft men nattkallt.Vilket party för Enzo! När M. kommer hem ska jag köpa till grejer så jag kan få se och prata med er. Längtar få höra era röster.Kram till er alla!

2008-03-27 @ 17:30:39
Postat av: Carola

Kul att höra att du fick lite avkoppling och att det går bättre för dig. Vi har haft ganska nattkallt vi också. Vi sover ju normalt med öppna fönster men vi var tvugna att stänga i natt för det var riktigt kyligt. Sitter här på dykskolan, Enzo är med Mario och kollar vad han har för sig.

Kram

2008-03-27 @ 20:55:12
Postat av: Victoria

Hej Gumman!!!
Kul att läsa din blogg och se vad ni har för er. Enzo växer så det knakar ser jag.... det gör jag med ;-)
Magen frodas och 30 veckor är avklarade.
Fullt att göra på jobbet. Bokslut på alla bolagen, jobbar hela tiden. Snart är det över. ska gå ner på deltid 1a maj och sen går jag hem runt 20e maj.
Ta hand om dig. Jag saknar er/ Kram

2008-03-28 @ 15:16:03
Postat av: Carola

Hej Victoria

Tänker mycket på dej och hoppas att du mår bra!! Hoppas att du får någon tid över att koppla av också.

Saknar dej,
Kramar
Carola

2008-03-28 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0