Strandpromenad

Det blåser rejält just nu. "Fåren äter" säger Mario, eftersom det ser ut som vita får som går och äter, om man tittar ut till havs. Det var ett nytt uttryck för mig. Det finns ju inga får på Bahamas?? Inte har då jag sett några iallafall. Men jag får nog titta lite noggrannare då. Gick en promenad på stranden för att titta efter fåren efter att Enzo hade somnat. Kan ni se dem??? Ja ja men ganska mycket fantasi går det nog.

Imorgon ska det bli Babyshower för Enzo, så han får nog öppna endel paket.

Kram
Carola


image23

image22

Kunde ju inte motstå att skicka med en skylt också. Dessa skyltar sitter på stigarna som leder till stranden...

image24

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej!

Joodå..med lite fantasi kan man allt se de där käkande fåren. Här hos oss brukar man ju säga att det går gäss på sjön...inte mycket bättre det! ;-)

Önskar er alla en riktigt Glad Påsk och jag är lite nyfiken på hur man firar påsk på Bahamas?

2008-03-20 @ 18:49:28
URL: http://camillak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0