FLYTT

Tack för era inlägg. Välkommen hem brorsan! Myrbetten har precis slutat klia. Det var nog dunderbett de där. Saknar er massor och har massor av galna saker att berätta.... Men vi har precis sovit första natten i vår nya lägenhet och vi ska städa ut den gamla lite mer. Jag har redan torra händer efter allt städande och trodde i min enfald att vi skulle få ett rent hem att flytta in i. Icke då. Det var TJOCKA lager av damm överallt och folket som bodde där hade bara tagit sina grejer och dragit. Vad gör man. Bara at börja städa igen. Allt var skitäckligt verkligen. Så nu måste jag fortsätta städandet eftersom jag inte vill att lillen ska andas in allt damm.

Som tur är kan vi ju öppna stora dörrar som vetter mot vattnet/kanalen. Frisk luft. AHHHHHHHHHHHH.

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Moralmamman förstår....

Förstår att...........
DET HÄR HÅLLER INTE

Det var "mitt" eget uttryck som liksom "hängde i luften"....
Jag tror att du tänkte:
DET HÄR HÅLLER INTE.....
Både när det gäller dammet plus att sitta vid datorn när det finns annat att göra!

Vi har fått riktig sommarvärme, kanske var det sonens Afrika-luft som följde med...vad vet jag???

Vi har i alla fall poolen full med badande barn, grillen är i gång och kanske ska jag öppna en flaska vin...
Isa är färdig med sin utbildning, hon gjorde ett mycket bra framträdande i Leksand i onsdags eftermiddag då Ch,Fia, L, W och mormor var där tillsammans med mig...Vi var STOLTA!!!

SAKNAR ER MASSOR!!!
TRYCK PÅ DIN KNAPP, tack!!!!

PHP i massor från mig!

2008-05-31 @ 19:16:02
URL: http://moralmammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0