Lillens egenskaper

Tiden går så fort och Enzo växer och klarar mer och mer... Just nu sitter han i vagnen och kastar sina leksaker på golvet. Mamman plockar upp dem och han kastar ner dem. Kul lek tycker han, och han vill ju att jag ska plocka upp dem. Han börjar även kolla in småsaker med sitt lilla pekfinger. Han kan även stå upp när man håller i honom. Visst går det fort. Men magliggande gillar han INTE. Han vänder sig till mage och sedan blir det inte roligt att stanna där. Han lyfter på armarna som ett flygplan och vill inte ligga kvar så..... Han har just haft sin första förkylning och en envis hosta. Men han har inte varit berörd verkar det som, han skrattar som vanligt och det är nog ett gott tecken.

Annars är det mesta lugnt här. Det är VARMT och vindstilla.

Här kommer en bild på ett annat hus som jag tycker är ganska fint.

image58


Här kommer dagens skylt. Detta "disco" har nog sett bättre dagar. Det var igenbommat och nedgånget och låg på en igenväxt tomt. Skulle inte tro att det är hit man går på fredagskvällarna...Notera även att de har stavat Reflexion fel. Roligt va??? Snygg belysning där till höger också.

image59

Här är lillen som utforskar leksaker från morbror C och moster F. Tack för det. :) Saknar er.

image60

Kramar

Kommentarer
Postat av: Moralmamman

Hej där!
Vilket fint hus, man blir glad av den starka färgen.
Enzo växer verkligen så att det knakar....
PHP honom rejält från mig!

Fick en "flasch-back"...
(säkert felstavat, men so what????)

Tänkte på de DISCON du åkte på till GRÄNNA!!!!
En buss tog alla danssugna ungdomar flera mil hemifrån....
Vi åkte förbi den lokalen, nu i helgen som gått, och det ser lite gammalt och nergånget ut...

Nu ska jag fixa iordning mig för att möta en ny arbetsdag!!!!
TUSEN KRAMAR
Lev & Må!

2008-05-08 @ 06:58:05
URL: http://moralmammans.blogg.se
Postat av: Gammelmormor

Hej!
Jag förflyttade mig genast till Ocean City. Var det inte liknande hus där, men jag kanske minns fel. Fint var det i alla fall.
Det är inte klokt vad Enzo växer.Det där att man ska plocka upp det dom kastar det känner jag så väl igen fast det är länge sedan.
Kramar
Kramar

2008-05-08 @ 12:31:47
Postat av: Pia

DEt är jätekul att kunna följa Ert vardagsliv.
Precis som Ragnhild skrev, känner man ju igen det där med att plocka upp grejer.

2008-05-09 @ 20:53:52
Postat av: Carola

Jaa visst var det ett fint hus, det finns många fler som jag skulle vilja visa... Kommer ej ihåg om det fanns sådana i Ocean city men det är nog möjligt. Kommer ihåg det där discot i gränna. Där var det smockat med folk kommer jag ihåg....

Till Pia... ja snart blir det ju en ny liten att plocka upp efter :) i familjen. Måste också säga att de där iläggen jag fick av er är ovärderliga i denna värme! De andas och jag har ej haft några problem med sår överhuvudtaget vilket betyder glad mamma och glad bebis !!!! Rekommenera dem till J. (Imse organic cotton) var det...

Kramar till er.

2008-05-11 @ 22:15:12
URL: http://www.hajen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0