Bahamas-vintern har kommit för att stanna

BBBrrrr. 13 grader och blåst. Min gurkplanta gillar INTE läget. Den är för stor att ta in så jag vet inte om det klarar sig. Vi bylsar på oss luvtröjor och sockor. Lillen hade mössa på sig. Vilken tur att jag tog med en mössa hemifrån. Mario undrar om vi ska sätta på värmen? Värmen? Jag visste inte att vi hade värme. ... 

Imorse  följde Enzo med mig på Yoga. Mario jobbar idag och jag hade tidigare frågat Yoga-deltagarna om vi skulle ställa in Yogan eller om jag skulle ta med mig lillen. Ta med dig honom sa de... Sagt och gjort. Enzo fick springa omkring i "Yoga-baren". Jag hade med mig en lekhage också ifall han skulle envisas med att närma sig trappen till stranden. Men han skötte sig hyfsat och lekte samtidigt som han kollade in vad vi sysslade med.

Jag har fått tillbaka min dator idag. Utan virus!!! JIPPI. Jag har inte hunnit att ta några nya bilder så det får bli en gammal bild på en lågvattens-lagun. En bild som jag hoppas kan värma både er och oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0