fattar ingenting

Jag har tänkt många fula ord om mina två datavirus de senaste dagarna. Virusen är fortfarande där trots att jag har ominstallerat programmet ifrån backup. Det är två "trojanska hästar "och de är bra mycket smartare än jag!!!!!  Jag blev så arg så jag har inte rört datorn de två senaste dagarna, orkar inte ens tänka på det. Måste lämna in datorn till någon mer kunnig filur.

Annars är allt bra med oss. Enzo har haft en komis här hemma idag och det tyckte de var riktigt roligt. De brottades ett par gånger och båda gångerna var Enzo överst trots att han är 6 månader yngre. Men det var ju bara på skoj och killarna skrattade...

Enzo har kommit in i en puss-period och vill pussas mycket. Igår sprang han fram och tillbaka mellan mig och Mario och fick pussar, pussar och mera pussar. Han kan nu bl.a. säga BOK, TACK, och DUCK (anka) och han anväder dem i sitt rätta sammanhang. Jätteroligt tycker vi.

Kramar ifrån oss

Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Hej!

Önskar att jag var där så jag kunde få några pussar

av Enzo!

Kramar och pussar från ett regnigt Motala

2008-11-14 @ 12:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0