Slottet på höjden och en toarulle på vift...

Vi har varit och tittat på fler möjliga boenden. En av hyresvärdarna bodde i ett hus på en höjd som liknade lite som ett slott.



Hon hyrde ut bottenvåningen på det gröna huset ni ser på bilden nedan.



Det var ett mycket lungt område och det bor en fembarnsfamilj mitt emot som vi känner sedan tidigare, så det var lockande tyckte vi. Det var två sovrum och allrum och kök men väldigt dåligt med förvaringsutrymmen, det var det enda som vi tyckte var negativt. Men å andra sidan var det helt nyrenoverat och det var mycket fräscht.



Det fanns en terass som skulle passa bra att ha mina plantor på. :)



Man skymtade havet ifrån terassen.



Prismässigt låg det inom våra ramar men vår favorit på lägenhetslistan är fortfarande lägenheten i det gröna huset som jag har visat bild på tidigare. Dessvärre är det alternativet dyrare förståss...

Enzo springer omkring i lägenheten nu och han ser väldigt rolig ut när han hittar på en massa bus. Idag sprang han in på toa när jag bara öppnade för att hämta något. Då gick Enzo och roffade åt sig toarullen och sprang iväg samtidigt som han tittade på mig med en min som såg ut som :

"HA HAA.... JAG HAR DEN NU!!!!"

Han vet att han inte får leka med toarullen och han tittade som sagt på mig när han sprang iväg och han sprang raka vägen in i väggen. Snabbt som sjutton reste han sig och sprang vidare med toarullen. Jag kunde inte hålla mig för skratt, det var bara för komiskt.

Kram till er.

Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Hej!

Enzo verkar inte ha blivit skrämd av några spöken som kom på besök!

Vilken sprallig liten gosse!



PUSS OCH KRAM

2008-11-03 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0