Tårna tittar fram

Vi har vaknat av att vi fryser på morgnarna!!!  Dax att ta fram lillens pyjamaser. Innan har det varit så varmt att han har fått sova i en kortärmad body eller i bara blöja. Synd bara att alla pyjamaser var för små. Många av dem har han inte hunnit använda ens en gång, trots att de är upp till 9 månaders bebisar.

Vad gör man?



Det tog emot att klippa sönder sprillans nya kläder. Men hela gjorde de ingen nytta.

Trots att det är kallt på natten så är det fortfarande badväder på dagen. Det gillar Enzo. Här ser ni hans badkrabba med solskydd.



Kramar


Kommentarer
Postat av: Carola

Morgon från Sverige!

Här är det regnigt och mörkt. Det är så mörkt nu på morgonen att jag inte får glömma sätta på cykellyset.



Jag har gjort som du! Dvs klipp sönder en pyjamas ?! Faktiskt flera pyjamasar. Det är bra då kan de användas ett tag till. Babykläder slits ju inte så mycket.



Det är bra att ni går på magkänslan, när ni letar bostad. Det där med med källaren lät inte trevligt. HU!



Vad ENSO har blivit stor! Han är för söt!



Kram till er från mig

2008-10-20 @ 08:30:34
Postat av: Moralmamman

Hallå där.............

Jag har också klippt sönder så´na där pyjamasar...

Kläder ska ju användas!!!

Nu ska jag till min "snarklåda"....

zzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ//Mor

2008-10-22 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0