Konstiga kommentarer

Har ni hört någon på TV nyheterna säga något konstigt någon gång? Igår fick Mario och jag oss ett gott skratt eftersom meterologen uttyckte sig såhär.

"It is going to be a bit breezy around the Bahamas the next few days"

A BIT BREEZY???? (betyder ungefär "lite blåsigt" enligt oss)

Ja, vi har ju bara en orkan runt knuten och folks hus blåser iväg i södra delarna av landet så... lite blåsigt lät ganska lustigt. Vad säger de när det stormar då undrade vi....

Sedan var det en slags kändiskanal där TV hallåan sa att de kommer ha ett nytt program som handlar om kändisar. Hon sa:

"Missa inte detta fantastiska program om kändisarna, programmet heter "DE ÄR INTE SOM VI"

Ha ha ha... Nä det programmet får vi helt enkelt inte missa. Det låter som en riktig succe.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej gumman,

Hoppas att ni slipper den värsta stormen, tänker på er. Går hemma med bebis och är faktiskt lite uttråkad. Isabelle opreras måndag om 2 veckor, väntar med ångest och förtvivlan. Vill bara att det ska vara över. Kram på er

2008-09-08 @ 10:34:58
Postat av: Tove Stenberg

Hejsan Carro!

Träffade på din mamma på Ikea häromveckan, hon sa att du numera bor på bahamas. Sa oxå att du har en blogg, så då tänkte jag att jag skulle gå in å kolla, å skriva lite. Kul att följa din vardag därborta.Hoppas ni är välbehållna och inte drabbas för hårt.Efter jag mött din mamma kom jag att tänka på roliga händelser från tiden när vi var "små"..



Ha de gott/kram från Tove:)

2008-09-08 @ 22:37:18
Postat av: Carola

Tja ba Tove



Jättekul att höra ifrån dig. Tänkte på dig häromdagen när jag fick ett mail ifrån Therese. Skicka din mailadress vet ja så kan vi hålla kontakten via mail. Ja, när vi var små.... ha ha ha vi var nog rätt störda!!! Kommer ihåg den där gången när vi kastade snöbollar på din grannes fönster och vi gömde oss efter varje kast och kikade mellan stockarna... Ha ha ha Grannen tittade ut argt varje gång, men till sist så ringde hon din mamma och tjallade på oss. ha ha roliga vi som inte fick fortsätta kasta snöboll...



"Lalle" då???? ha ha ha



Vet du att jag fortfarande har de där banden när vi spelade in oss själva, jag lyssnade på dem innan jag åkte tillbaka till Bahamas. Jag asgarvade!!!



kram

Carro - Baron

2008-09-10 @ 03:08:07
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0