En välkommen present

Jag har länge gått och tänkt på att jag måste köpa mig en skrivare/scanner/kopiator. Men plånboken har sagt att det får nog vänta.

Igår hände det mest ofattbara. Någon knackade på dörren med en splirrans ny skrivare/scanner/kopiator och sa:

Om du behöver den här så får du den!!!!!

Va???

Ja det var sant. Det var en vän till oss som bor på en båt och de hade just köpt skrivaren men den var för stor för deras båt, så de har köpt en annan. De visste inte vad de skulle göra med den andra skrivaren så de var glada att jag ville ha den.

Hur ofta händer DET???? Det var nästan för bra för att vara sant.

Idag har vi alla varit och badat. Enzo har badat i en stor uppblåsbar krabba med skolskydd på vilken han har fått av våra amerikanska vänner.

Bilden nedan visar en liknande uppblåsbar vattenring, men det är kompisens sköldpadda som Enzo sitter i.



Kramar


Kommentarer
Postat av: [ N A D I A ]

Naw, lille bebis!

2008-09-15 @ 03:50:28
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: Moralmamman

Säger som ovanstående....



Naw, lille bebis!

Han är för söt!!!!



Tänk att jag kan se drag hos honom som påminner om mig själv...



Inte så att jag är söt, det är inte det jag menar...

Men dessa ögon...

Som speglar av BUS!



Att det är svårt att TACKA NEJ till en lekstund förstår jag mycket väl!



PHP till honom från mig och mycket kärlek till er alla// KRAM

2008-09-15 @ 14:26:46
URL: http://moralmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0