Paranormal investigation a la not so serious!

Har ni sett Paranormal State på TV? Ibland går de omkring och tar kort för att fånga sådant läskigt oförklarligt som ögat inte kan uppfatta på platser där det sägs spöka.
Huuuu va läskiga bilder de får ibland!!

Paranormal State gick varje kväll då Mario jobbade sent på Bahamas. Så där satt jag själv och tittade med skräckblandad förtjusning. Min käre make undrade alltid varför jag var tvungen att ha på varenda lampa i huset när han kom hem kl 23. 

Vad tror han? Mörker är läskigt.

Vi var på kyrkogården häromdagen, jag barnen och mamma. Som vanligt så måste jag ta kort på allt.

Dessa två bilder är tagna med ett par sekunders mellanrum.






Vad är det på den första bilden? Är det våran andedräkt eller? Jag vet att jag blev förvånad av den första bilden eftersom det inte var dimmigt och dimman i bilden var helt oväntad. Det snöar men det är ju knappast snö som ser ut som dimma...

Naturlig förklaring?


Kommentarer
Postat av: Carola, vännen

Hej på er! Gott nytt åt och god fortsättning. Det är spännande vad ett nytt år och ett nytt decenium har att erbjuda... Här om morgonen gick jag till jobbet via kyrkogården men jag börjar i skogen längs med kanten av Samuelsberg. Det känns lite läskigt att gå där själv men jag tycker att det är så vackert när jag kommer fram till kyrkogården och asklundarna. Det är en vacker och rofylld plats. Igår fotograferade jag också och rätt som det var kom en dimma på ett av korten, min teori är att det var min egen andedräkt som kom med på kortet ;) Men det kändes lite läskigt ... och ännu mer läskigare tycker jag att det var när jag såg ditt kort tagit från kyrkogården ingång. Uhhhha! Kram kram till er från oss

2010-01-01 @ 18:49:32
Postat av: Carola

Ja visst är det fint där uppe. Jag håller helt och hållet med, och det är en rofylld plats. Men jag vet inte om jag skulle våga att gå dit själv i mörker :S Kanske var det andedräkt, man skulle egentligen gå ut och försöka ta kort på sin egen andedräkt för att se hur det ser ut.

Nyårskramar ifrån oss. :)

2010-01-01 @ 19:58:12
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0