Boys will be boys...

Här har ni ett par coola grabbar som är ute på promenad.



Coola, fast väldigt tillgivna grabbar som pussas öppet.



Enzo har haft några lekkamrater här (tjejer) och jag har funderat på hur olika killar och tjejer verkar vara redan när de är små. Jag har uppfattningen att killar ska klättra, dra, stampa, göra oljud osv i större utsträckning än tjejer. Enzo har lekt med de svensk/amerikanska tjejerna och även den franska tjejen som han träffade för några månader sedan. Under deras lek har jag också noterat att Enzo springer iväg, eller vänder sig om när tjejerna vill kramas. Trots att Enzo är väldigt kramig och pussig med oss. Är det ett individuellt särdrag hos Enzo eller är det något typiskt för små killar?? Ja det kan man ju fundera på...

Här kommer två bilder på vildingen. Jag hade en bra bild på Enzo när han hänger ifrån vagnen som en apa, men tyvärr har den av misstag blivit borttagen.





Klätter och bus på er.


Kommentarer
Postat av: Wilgot & MORalma

2009-01-03 @ 10:46:50
Postat av: Wilgot & MORalmamman

Hej på er! Vilda pojkar? Det har jag ALDRIG märkt !!! Nå vars... Det ligger nog långt in i generna tror jag. Det finns "flickiga" pojkar och vice versa, det är personligheten som genom generna visar sig. Viktigt att man tränar den sidan som inte visas "av sig själv" . Just nu pågår en brottningsmatch bredvid mig. Makt- och styrkekamp, kan vara lite frustrerande... Kramar från oss

2009-01-03 @ 10:57:41
Postat av: Carola

Hmm jag får helt enkelt läsa era tankar... Vad tänkte dom skriva?? Gillade de akrobatkonsterna tro? Kramar ifrån oss.

2009-01-03 @ 17:52:14
URL: http://hajen.blogg.se/
Postat av: carola

Ni hann visst svara innan jag hann... hi hi ha ha Undrar vem som vinner brottningen... vi sitter och käkar lunch.



Kram

2009-01-03 @ 17:54:02
URL: http://hajen.blogg.se/
Postat av: Carola igen

Ni hann visst svara innan jag hann... hi hi ha ha Undrar vem som vinner brottningen... vi sitter och käkar lunch.



Kram

2009-01-03 @ 17:56:38
URL: http://hajen.blogg.se/
Postat av: Gammelmormor

Vilka godingar!



Sitter här och väntar på att Karin ska komma hit och äta middag. Hon är och hälsar på Rune. Hon ska gå från Strandvägen. Önskar jag vore så pigg!



Kramar från ett soligt men lite kallt Motala.

2009-01-04 @ 11:56:30
Postat av: Link O Fia

Vilka härliga bilder på 2? monster.

Fia tycker jag är "So funny mister" med den öppningrepliken.

Vad tycker du? -15°c idag. Not so funny mister.....

Kylan är ond, det har jag alltid sagt.

Kramar från oss

2009-01-05 @ 17:50:05
Postat av: Carola

Det ÄR 2 monster. Ni skulle höra dem när de brottas. ARRRGGGHHHHhh... säger Mario. Argh... piper Enzo. ha ha ha

2009-01-08 @ 03:04:17
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0