Blääkkk

Jag måste dela med mig av ytterst intressant information som fanns i ett SMS som jag skickade till moralmamman som hon läste när hon satt och åt.  (Observera att om du är känslig och sitter och äter nu så bör du inte läsa detta inlägg)

Lillen sover normalt middag, men ibland är han inte trött utan sitter och småpratar med sina gosedjur i sängen. Idag pratade han jättelänge och jag kunde urskilja ordet BLÄK titt som tätt. Jag tänkte inte mer på det eftersom det verkar vara hans favoritord just nu. Jag fortsatte med vad jag höll på med men en halvtimma senare satt han fortfarande och pratade. Jag går då in till honom och frågar varför han inte sover???

BLÄÄÄKKK!! säger han och pekar på en STOR bajskorv i ena hörnet av sängen....

Han har alltså knäppt upp bodyn och tagit av sig blöjan och ja... resten förstår ni kanske.

Jag förstår varför det var så svårt att sova bredvid en bajskorv.

Annars är han väldigt renlig av sig... En gång kikade jag in i hans rum när han skulle sova och då hade han tagit av sig dregel-haklappen,. Den spottade han på och torkade hela spälsängen skinande ren.


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Hahaha! Uuusch!! Det är INTE kul sånt där!

Min systers pojke tog det där ett liitet steg längre. När hon kom in på morgonen så hade han "målat" väggen brun + spjälorna + att han satt där leende, alldelens brun runt munnen!! Uuuuuuuu!

Jag har bara råkat ut för min äldsta dotters flytande "korv" i badkaret:)

2009-06-04 @ 09:20:07
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Carola

UUuäääääh, stackars din syster... Nä, jag var väldigt lättad att han inte hade rört skapelsen.

2009-06-04 @ 13:31:17
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0