Ner i det blå...

Här ser ni några av Marios simtag ner i det blå. Det ser så enkelt ut...



Hans personliga bästa är 52 m utan fenor och 58 meter med simfötter. Jag fattar det inte! På ett andetag!!!



Fridykning kallas det (eller apnea) och man har alltså ingen luft med sig ner.

En och annan besökare får man se om man har tur.



Vattnet börjar bli riktigt varmt nu så Enzo och jag kan ligga i och plaska ett bra tag. Vi håller oss på ytan dock.

Imorgon kommer F & L hit. Vi lääääängtar och väntar.


Kommentarer
Postat av: F&L

Nu sitter vi här på flygplatsen i Fort Lauderdale och väntar på flygplanet som skall ta oss till det underbara Bahamas! Vi längtar så otroligt mycket efter att få träffa er oxå! Det skall bli så skönt.



Ses snart!

2009-06-22 @ 21:52:38
Postat av: Malin Ö

Mkt imponerande!

Jag skulle ha drunknat handlöst!

2009-06-23 @ 16:27:24
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Moralmamman

Ja, vad ska man säga? Han är som en fisk, mannen...

Malin tror att hon skulle drunkna och hon skulle definitift få sällskap av mig...



Hoppas att resan gick bra för F & L...Vi längtar tills ni kommer hem//PHP till Enzo och kramar till er andra

2009-06-23 @ 21:28:56
Postat av: Moralmamman undrar...

Hej där, mina älsklingar!

Har ni orkan/STORM?

Hörde av F:as mamma att ni "avskärmats" pga av vädrets makter!!! DET KAN VÄL INTE VARA sant???



SÅDAN OTUR.....

MEN JAG VET ATT DET KAN "VÄNDA" SNABBT!!!



Tänker på er alla// KRAM KRAM KRAM



2009-06-24 @ 21:57:39
URL: http://moralmammans.blogg.se/
Postat av: Carola

Ja delfin-mannen har nu även fått tag i en mono-fena där man sätter i båda fötterna i en fena. L har suttit här och provat fenan och han ser nog lite sugen ut att prova...



Stormen ja... "HUVVA" är allt jag har att tillägga.

2009-06-25 @ 04:31:58
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0