Lugnet före stormen

Som Svensk måste man prata om vädret!

Vi vaknade igår och kände för att cykla till stranden. Himlen var svart!  Vi åkte ändå, allt var lugnt och stilla, inget regn, bara svart himmel...

På stranden var det fler som trotsade vädret.



En hel hög med barn grävde en grop i sanden. Enzo var lite blyg i början men snart så började han hugga i han också.



En hund fanns där som blev glad när lillen kastade ut sten i vattnet.



Helt plötsligt kände jag på mig att nu måste vi cykla hem. Kanske var det en vindpust i lugnet.

Det tar ca 10 minuter at cykla hem och vi hann innanför dörren innan det såg ut såhär där ute...




Kramar

Kommentarer
Postat av: Moralmamman

Har just kommit hem från reatauranbesök i stan...Lammkött smakade bra!

Fick ett underbart sms mitt i efterrätten som upplyste mormorn om läget på andra sidan havet.

Det blev bajs "mitt i maten"

UNDERBART med vår tekniska värld//TACK FÖR DET!



Här skiner solen, men någon värme har vi inte!

På återhörande.

PUSS & KRAM

PHP till Enzo

Lev & MÅ mina älsklingar ...jag lääääääÄÄÄÄÄngtar!

2009-06-03 @ 20:49:57
Postat av: Moralmamman kan STAVA!

RESTAURANG heter det och inget annat!!!//Puss igen

2009-06-03 @ 20:51:30
Postat av: Fia

Jaha orkansäsongen är på g och det regnar! Det låter ju som att det kommer bli mycket virkning när vi kommer dit. Hahaha. Va tror du brorsan säger om det!?

2009-06-03 @ 23:18:50
Postat av: Carola

Till Moralmamman: Synd på den extra "kryddan" på maten. Men du kanske är van efter 5 ?? :)



Till Fia

Ha ha... jaa officiellt startade orkansäsongen 1 juni, men oftast är det ju inte förrän i september det drar igång ordentligt. Juni och juli och augusti brukar vara de varmaste dagarna på hela året så ni ska väl inte ha otur i 3 veckor... Hade ni kommit till Maldiverna så hade jag inte varit lika optimistisk, där monsunregnar det så här års...



Annars finns det playstation till brorsan om han inte vill lära sig virka. ha ha ha



Jag körde vägen till flygplatsen idag och tänkte att snaaaaaaaart kommer ni!!!! Längtar!!!!!!!

2009-06-04 @ 00:50:55
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0