speeda up bloggen

Min dator är såååååååååååååååååå långsam. Vi jobbar på att fixa en ny dator till oss så förhoppningsvis kommer det lite tätare inlägg framöver. Men jag måste säga att det tar emot när det tar minst 20 minuter att logga in och lägga in EN bild... Teknikens under va??? Man tappar ju intresset när man kan diska, tvätta och hinna börja laga mat innan bilden man vill ha kommer fram...

Dessa dagar har bestått av att trösta en gnällig och febrig Enzo. Som tur är har han varit normal idag utan feber så det känns bra. Men jag höll själv på att bli tokig när jag gick hemma flera dagar i sträck och bara sysslade med att trösta och få lillen att sluta gnälla om minsta lilla sak. Tredje kvällen överlämnade jag tröstandet till maken som var hemma tidigare från jobbet, och jag gick själv till stranden.

Stenformationer...




farliga maneter...



fotbad...



en lagun i solnedgång...



Allt kändes mycket befriande efter nätter och dagar av feber och gnäll...

Dagens frukost a la Enzo bevisar att nu är han frisk igen. Innan mamman eller pappan har hunnit slå upp ögonen så går han till kylskåpet och förser sig med vad en två-åring kan tänkas vilja ha till frukost.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0