ååå lilla gumman.

Alltså min son. Hör här.

Idag ligger Leah och vill ha uppmärksamhet när jag lagar mat. Hon skriker. Enzo sitter i sin stol och lägger pussel och väntar på mat. När maten är klar så tar jag upp Leah och bär omkring på henne så hon tystnar. Då säger Enzo:

-ÅÅÅÅååhhhhhh lilla gumman. Farligt åååååå näääääääää, inte farligt. ååå lilla, lilla, lilla gumman.

Jag brister ut i fullkomligt asgarv för det är ju JAG som pratar genom sonen. Och hans TON är oslagbar!

Du är en bra storebror Enzo! Ha ha ha!!!

Kommentarer
Postat av: Moralmamman och hennes Moder

Ha ha hi hi ho ho...

Skratt är läkande!

Vi sitter i en sal på lasarettet och skrattar!

Inga tvivel på att han är en MVG-storebror!

Ha ha hi hi...

Det är ju roligt att höra sina egna ord genom andra, det har vi också gjort genom livet!

KRAMAR från oss

2010-01-10 @ 16:59:12
URL: http://moralmammans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville "bara" säga att sonen din gjorde något liknande i går då jag höll i honom vid sjukhusets fönster. Stora blöta SLICKAR som gjorde att det rann saliv utefter fönstret.

Det gick inte att ta kort från utsidan eftersom vi var på 14 våningen, som jag egentligen tror är den 4:e våningen...

Hmmm....

Hur går det ihop?

Jo, entreplanet är nr 10!!???

Och våning nr 13 finns väl inte, eller???

Konstigt??



Nu ska jag SOVA!

Natti natti!!!

2010-01-10 @ 21:30:43
Postat av: Carola

Va bra att han glädjer er på lasarettet. Ett skratt förlänger livet heter det ju. :)

2010-01-10 @ 21:30:46
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0