Strömmen gick på födelsedan...



Jag började lägga in dessa bilder igår men då gick strömmen och vi var strömlösa i 7 timmar plus 2 timmar på kvällen. Så nu är det bäst att passa på innan allt blir svart igen...

Här kommer bilderna ifrån en tidig födelsedagsmorgon på stranden.







Leah verkade tycka att hatten var överflödig idag.



Vi skulle ha gjort en massa godsaker till födelsedagen med det blev ju lite svårt utan ström. Vi har gjort färdigt det nu på morgonen istället så det blev lite försenade födelsedags godsaker. Det blev chokladgodis och limesorbet. MMMmmmmmmm.....

Min make gav mig Yoga DVDs och en bok av David Swenson i födelsedags present så nu sitter Enzo och jag och tittar på Yoga DVDn och äter sorbet och choklad... Leah sover.


Kommentarer
Postat av: Moralmamman

Grattis än en gång... Försöker nå dig "hela tiden"... Tusen Kramar från trädgårdspoolen i ett solgass

2010-06-29 @ 16:19:10
Postat av: Carola

idag är det nog ganska omöljigt att nå oss via skype eftersom internet fungerar av och an hela tiden...



Låter härligt i trädgården. Kramar

2010-06-29 @ 17:40:19
URL: http://hajen.blogg.se/
Postat av: Moralmammans mor

Även här är varmt och soligt. Roland sitter ute på altanen och slappar och jag har spelat på hästar. De flesta ska åka på Dansbandsgala i kväll. Inträde kostar 250;- plus ölen. Jag sa att jag spelar på hästar för dom pengarna i stället. Jag prioriterar det. Ifall jag skulle åka skulle väl någon tro att de har släppt ut någon från ålderdomshemmet,HA,HA

Kram till alla godingarna från Mormor

2010-07-03 @ 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0