Leah tar över.

Leah masar sig fram och kryper fram överallt i huset! Helt plötsligt ligger hon under soffan eller under bordet och hittar på rackartyg. Hon placerar sig mitt i Enzos lekar och tar över leken varvid Enzos reaktion blir något chockad:
"Va gör Leah??? Kolla mamma!!! Så får man inte göra!!!!



Hon tar hans leksaker och håller fast hans stora bil när Enzo försöker att åka iväg.



Enzo är i sin bästa förstörar-ålder. Jag vet inte hur han lyckas att ha sönder så mycket. Idag blev det et glas, en slev (hur han lyckades att bryta av en slev av plast är en gåta...) och ett myggnät. Det värsta var nog myggnätet eftersom han gjorde ett stort hål, ca 2 dm långt, i myggnätet ute i matrummet och vi har ju alltid de dörrarna öppna. Mygg och andra bit-friska kryp har nu en lättare ingång till vårt hem!! Vi får försöka att laga det på något sätt. Det var svårt att vara arg efter myggnäts-incidenten, eftersom Enzo gick och hämtade sin verktygslåga och förklarade, med hammaren i handen, att han minsann skulle laga myggnätet... Hur söt får man va?


Kommentarer
Postat av: MORALMAMMAN

Underbara ungar!

Min åsikt är att: Lill-stumpan är väldigt lik sin mor, medan Lille-man påminner om sina morbröder.

KRAM

2010-05-12 @ 22:34:09
Postat av: Moralmammans mor

Du vet ju att när datorn slås på ser jag godingarna och jag blir så glad och längtar efter att se och krama om er på riktigt. Nu blir det dataskärmen som jag sitter och pratar med, ger slängpussar. (Om någon vore här skulle de tro att jag fått nippran) Kram till er alla

2010-05-13 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0