sköna salta droppar

Idag tog Leah och jag den tidiga båten till stan för att uträtta en del ärenden. Mario och Enzo var kvar hemma. Buller och trafik och människor och svett och banken och köer och en klocka som tickar... Vi ville hinna med båten tillbaka som gick tillbaka 10.30 och det slutade med att jag fick halvspringa genom staden med matvarorna och med Leah i bärsele. Vi hann och kunde svettiga pusta ut på båten tillbaka till lugnet.

Enzo skrek "STRAAANDEN, jag vill gå till STRANDEN" innan vi ens hade hunnit innanför dörren. Visst ska vi gå till stranden en sån här svettig dag. Badkruka som man har blivit, så blev det premiärdopp idag. Enzo tittade mycket konstigt på oss när både jag och Mario slängde oss i havet.  Leah tog tillfället i akt och somnade i sin vagn på stranden.






Kommentarer
Postat av: Moralmamman med tillhörande sällskap

Hallå Där!

Vi blir såååå avundsjuka!!!



Här strilar VÅRREGNET NER....



Vi vill KRYPA IN I BILDEN, NU!



STOOOR KRAM från Mor, Isa & Erica



PHP till barnen

2010-05-08 @ 12:37:15
Postat av: Carola

Hejsan på er. Ja ni skulle vara här och bada med oss!!! Det skulle vi gilla! Det verkar som om det blir ännu en stekhet dag idag. Kl är inte ens 9 på morgonen och det är över 30 grader varmt. Kramar ifrån oss.

2010-05-08 @ 14:54:12
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0