Dagens knipa

Enzo springer omkring och smäller igen DVD fodralet till filmen som han vill se. Han öppnar och smäller igen, öppnar och smäller igen, om och om igen.

-Jag vill titta på Nicke Nyfiken, Nicke Nyfiken, Nicke Nyfiiiiikeeeeeeeeen!!!
-Nej, det får du inte.
-Får jag titta på Nicke nyfiken?
-Nej!
-Kan jag få titta på Nicke nyfiken?
-Nej!
-Kan vi sätta på Nicke nyfiken?
-Nej, nu svarar jag inte mer!

Han öppnar och stänger fodralet i någon slags trans och ett desperat försök att faktiskt få titta på filmen. CLICK, CLACK, CLICK, CLACK.............

Så blir det tyst. Knäpptyst.
-Mamma............

Fodralet sitter fast i huden på hans mest privata kroppsdel!


Kommentarer
Postat av: Pappanpappa

Ha ha!!

2010-09-09 @ 10:52:35
URL: http://danielpihlwret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0